fan va otippat..

är hux flux hemma i byn...

anledningen är som följer: idag har jag varit bakis då de två ölen till fotbollen igår mystiskt blev åtta plus en jävla massa sprit...märkligt!

hur som haver...runt 14.30 ringde det från skyddat nr till mig. jag blev en smula nervös, vad gjorde jag igår? men jag svarade...Hej de e Josefin! helvete helvete....va fan gjorde jag igår?

men lösningen kom ganska snart...det var från filmteamet...inspelningen hade blivit blivit flyttad, till i imorrn!

så ikväll ska jag på kostymprovning och klippning, shit.....och imorgon ska det filmas med start 06.30...shit igen...lite väl tidigt va? idag är jag för bakis för att vara nervös, men imorrn...hur ska detta gå...jag har absolut ingen scenvana, dessutom har jag haft en ordentlig scenskräck....hmm...va har ja gett mig in på?

uppdaterar senare när jag fått veta mer...ska strax bege mig till inspelningsplatsen....brrr...wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0