moviestar oh moviestar!

idag hände något lustigt...

i helgen är jag ju hemma och hälsar på mami och gamla polare...idag har jag skjutsat folk till en statistaudition, jepp det ska visst spelas in film här hemma..nästan större än månlandningen...hursomhelst, jag satt utanför och väntade på att de jag skjutsat skulle komma ut när det komer ut någon filmkille och undrar om inte jag ska anmäla mitt intresse.

jag sa nej tack och förklarade att det inte riktigt är min grej. har en sån fruktansvärd scenskräck. men filmkillen gav sig inte och efter ungefär 40 min malande tjat så vek jag mig och sa: jaja ge mig en lapp så fyller jag i.

efter detta fick jag gå in i ett rum där jag blev fotad. med mössa...de ville att jag skulle ta av den men idag är en slappdag så håret stod åt alla håll där under. förklarade detta och fick behålla min mössa på. efter det skulle jag ställa mig i en kö för att bli mätt. för scenkläderna....kön var lång som fan, folk hade köat i en timme typ..jag förklarade att jag inta hade tid att stanna och stå i den långa kön.

det löste dom smidigt...jag fick flyta förbi hela kön om jag hälsade från Josefin. sagt och gjort, jag går förbi alla. och jisses vilka sura blickar jag fick..haha..

väl längst fram började de ta mina mått då jag fick frågan om jag kunde ta av mig min mössa. jag sa helst inte men gjorde det ändå.
och jävlar va frisören blev lyrisk: du får inte klippa dig på en månad, jag klipper dig precis innan vi ska börja filma.
jag: okeej...ja visst de går väl bra...va ska ja ha för frisyr?
frisören: tänk beatles fast inte lika utpräglad pottfrisyr..
jag: wow..okej..hmm..ja..

jag blev så paff och det gick så fort att jag inte riktigt vet vad som hände. nu ska ja tydligen få en beatlesfrisyr om en månad. jag som inte ens ville vara med. hur fan gick det till?

haha..ja jävlar...hur ska detta gå. det kanske är ödet som hjälper mig lite på vägen till bättre självkänsla och självförtroende.

vet inte riktigt vad jag känner inför detta, visst de ska väl bli lite kul kanske..men...tja...får väl vänta och se antar jag..

moviestar oh moviestar

Kommentarer
Postat av: Klas

Vad heter filmen?

2007-10-06 @ 16:30:49
Postat av: ny

klas: ja du, kan den ha hetat något med rallybrudar tro? är inte hlet säker faktiskt...

2007-10-06 @ 16:46:24
URL: http://ny1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0