lillhagen

lagom skön dag även om jag var ett par timmar sen till uni och att mitt konto ekar tomt...imorrn måste det komma pengar, annars blir det torfig mat ett par dagar då förråden är hopplöst slut.

men trots detta så känner jag mig lite harmonisk.
kanske för att jag har fått ett uppslag om exjobb. ett projekt jag tror att min pappa skulle ha gillat.

eller jag vet att han hade tyckt om det. att jag använder mig av mina kunskap för att göra något för miljön, känns spännande.

jag saknar verkligen hans stora röda hus med yin och yang symbolen högst upp under nocken, där det var lite hur som helst, men ändå helt fantastiskt. han hade så mycket idéer min far. det är lite märkligt, han har inte funnits fysiskt i mitt liv på många år, men likafullt så påverkar han mig och mina beslut med blotta tanken.

En tanke som ofta återkommer är att om han funnits kvar i livet, är att då kunde jag med mina nya kunskaper och han med sina idéer göra nånting stort. Jag är verkligen ett stort hippiebarn.



fin låt, som ger mig fina tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0