Exiles

just nu befinner jag mig på en fjälltopp i en liten stuga. det är trots att jag pluggar in det sista inför tentan imorrn ganska harmoniskt. Utanför dörren ligger det mycket snö och det enda som hörs är mina andetag. Trots att jag måste gå upp riktigt tidigt imorrn för att bila hem till mitt och till uni så känner jag mig lugn. Det är väl atmosfären antar jag.

Men kroppen är tung, och huvudet känns tungt. Jag har den senaste tiden pluggat på vardagarna och jobbat på helgerna och bott i en väska. Det tar...
Vet inte säkert, men jag tror det är därifrån den ilande huvudvärken kommer ifrån med jämna mellanrum.

Iaf hoppas jag det, jag är ibland ganska orolig för vad som skulle kunna gömma sig inuti mig.

nej, inge mer gnäll, jag är ju en 24-årig pojk som klarar allt..

Kommentarer
Postat av: Karin

Men Seb, var håller du hus? Kamma ihop dig nu och blogga lite mera, du är saknad ju....

2009-02-18 @ 19:00:42
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0