never seen the light of day

det finns många tankar och tårar som lämnar ärr efter sig när det försvinner nedför min kind och ut mot himmelen.

Det finns många tårar som inte är ämnade för mig men likafullt fyller mina ögon och fuktar min kind, de finns där för..för att jag bryr mig helt enkelt. för att jag har de mina som jag fäller ut mina vingar över.
Även för min egen skull, hur vet man om man lever för andra?

det finns många tankar som bränt sig fast, som alltid återkommer, inte alltid de gör mig sorgsen. men likafullt finns de alltid där, vindlande i det undermedvetna.

Tårar bildar en sorts hinna som kapslar in tankarna efter en stund, liksom bäddar in dom i väntan på att de ska gnaga sig igenom igen. Inte alltid behövs den skyddande bädden, långt ifrån alltid behövs den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0