guaranteed

är historien nedskriven någonstans, historien som ännu inte utspelat sig?

 finns någonstans allt som ännu inte skett samlat, och en portvakt som slussar ut alla händelser vid rätt tid och vid rätt ställe?

eller vid den tid och plats som redan är förutbestämd, ofta sker saker och ting vid fel tillfällen, eller sker de bara vid fel tid?

kan man själv påverka vad som ska pytsas ut och när?

är det ödet eller är det hjärnan som bestämmer när en människa bestämmer sig för att försvinna?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag önskar jag hade lite mer inflytande i mitt liv, tycker allt bestäms över mitt huvud =)

2008-09-16 @ 19:10:53
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0