du är en framåt person

nu måste du ta tag i det där!
det äår nog en av de värsta meningarna jag vet, oftast finner jag sätt att smita undan min inre röst som tjatar hål i öronen på mig, inifrån.
all ork och motivation har runnit ur mig, jag vill inte.

så idag bestämde jag mig, som så många gånger förr, att sova ut för att sedan sitta på uni tills uppgiften är klar.
jag bara älskar att jävlas med mig själv! tänker jag " nu ska ja verkligen göra det där!" behöver inte vara plugg, så dröjer det en kvart kanske innan jag tänker " skulle inte tro det!".
det löser sig...

det löser sig...

Kommentarer
Postat av: Karin

Det sjuka är att på nåt jävla vänster löser det sig alltid på ett eller annat sätt....

2008-10-02 @ 19:30:10
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är det värsta karin, att det löser sig..



varför löser det sig hela tiden?

2008-10-03 @ 02:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0