varför kan inte ingrid hoppa hage?

nu har min gäst lämnat casa seb, har haft en arbetskompis från fjället här ett par dagar...kul när man träffar nytt folk som man direkt märkaer att man trivs med. dessutom är han från gotland...vet inte riktigt varför det är ett plus, men kul är det!

låg och slökollade på tvigår kväll och så kom det en reklam från 118100 där det sas att man fick sms:a in vilken fråga som helst varpå 11800 letar reda på svaret åt dig! fan vilken toppentjänst, fan va roligt vi hade när vi skickade in den ena dumma frågan efter den korkade andra..haha...stackars sate som sitter där och ska leta reda på svar...svaren dröjde lite men när de kom tillbaka var de antingen fullständigt korrekta eller fyllda av humor...keep it up 118100!

annars så när jag kom ner till mitt för ett par dar sen så hade babe börjat plocka ner sina saker i lådor, jag vet ju så väl att lägenheten äruppsagd och att vi ska gå åt varsitt håll, men likafullt högg det till lite i bröstet när jag såg flyttkartongerna. allt blir så verkligt....men men. jag ska åka till ikea och köpa fler kartonger, måste på allvar börja packa jag med.

kronan here I come...
de kommer att bli en enda stor fritidsgård....nice

nu, ner på stan för klippning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0