en två tre fyra, du var då fan ingen partymyra!

glömde ett par saker jag hade på hjärtat. det är fotbollen i sommar och min nya kompis!

det första först.
uttagningen till fotbollen förbryllar min lilla men smarta hjärna. hur tänkte de nu?  jag kan inte riktigt förstå varför de plockar ut det äldsta laget ever. eller jo det kan jag, de spelarna håller ju hög klass, utan det det som förbryllar mig mest är varför henrik larsson är med? visst, han är riktigt duktig. men har inte han haft sina chanser? nej släpp fram lite yngre spelare! jag skulle faktiskt vilja se markus berg i landslagströjan. han kan bli stor..

men nu är det inte jag som bestämmer, så med de spelarna som är med hoppas jag på att elmander och zlatan är de som får spela hem guldet till oss där på topp! och det ska bli riktigt intressant att se sebastian larsson.

nu till det andra

idag på mätövningen så träffade jag en ny kompis, en snigel med ett lite krassligt skal! fann honom när vi var ute med totalstationen. så jag tog honom i min famn och räddade honom från alla hårda skor som trampade runt hans tomt. sen blev vi fästa vid varann jag och halvard, ja jag döpte honom till det. då kunde vi ju fira hans namnsdag direkt! fast han var ingen partymyra, han bestämde sig för att somna mitt under kalaset.
och jävlar vad han kunde sova...skittrist! så jag anordnade ett litet practical joke on his ass. jag bar bort honom 50 meter och la ner honom i gräset! fatta vilken chock han får när han vaknar. det blir nog för honom som det skulle bli för mig om jag skulle vakna i turkiet!
men jag ska hämta hem honom imorgon, hoppas bara att han är smart nog att ligga kvar tills imorgon bitti när jag kommer. för jag tror inte hans uthållighet och kondition är tillräcklig för att promenixa den biten.



det var de hela...nu ska ja fortsätta med mitt plockande
guten nacht!

Kommentarer
Postat av: Karin

I EM får nog den gamle räven en sista chans, alltså inte Halvard utan Henke. Visst är det trist att satsa på the oldies i mästerskap men Markus berg får sin chans snart hoppas jag med!Jag har en förkärlek till Henke, var grymt kär i honom 1994, hihi. så jag är glad =) Em GULD heja heja!Hoppas verkligen halvard fattar var du gjort av honom, jag skulle bli grymt förvånad om jag vaknade upp i Turkeit efter en kväll ute, haha

2008-05-15 @ 07:52:22
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0