låt framtiden komma

kom hem idag, eller hem och hem, det som varit mitt trygga hem de senaste två åren. jag saknar det redan, jag saknar det som var levande i det här hemmet.

jag har det inte hälften så ostrukturerat i höst som andra, jag vet vad jag ska göra, jag ska inte flytta till en ny stad utan jobb....men likförbannat är jag rädd för framtiden. det hemmet som jag sitter i nu gör mig sorgsen, fan....att plocka ner minnen i lådor och ner från väggar. det som bränner mest i mitt hjärta är att det inte bara är mina minnen, utan våra minnen. minnen som jag alltid kommer att hålla kära. det var en fin tid, det var trots allt en trygg tid....och det var framförallt en underbar tid.

och även om jag nu stegar in i en okänd framtid så kommer jag alltid ha dessa minnen med mig. som jag alltid kommer att minnas tillbaka till med kärlek och glädje.

låt framtiden vara god mot oss

Kommentarer
Postat av: Karin

Låt verkligen framtiden vara snäll mot oss, orkar liksom inte bli mosad på gatan av en sopbil!Jag vill ha pengar, lycka och allmän ro =) Too much to ask for kanske, haha!

2008-05-20 @ 19:21:41
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Postat av: seb

:)

2008-05-21 @ 17:00:21
URL: http://1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0