grå dag

nu är nedräkningen i full gång. på fredag smäller det, tio i ett går första matchen av stapeln. och min ljumskar höll under hela träningen igår, gött.

annars så brukar mina ljumskar tröttna och ställa till bekymmer, hmm, får muta dom med nåt.

nu ska ja ringa bredbandsbolaget och bråka, skoj som fan ska de bli, jag tänker inte ge mig förrän de förstår att jag ska ha 100 mbit i min nya lya också. märkligt det där, att polarna i samma hus kan ha den hastigheten, men att jag endast kunde få 24 mbit.

annars verkar denna dag bli tämligen grå, skruva ner saker från väggarna, plugga lite, jepp de e sant...knappt att jag tror det själv, har inte lyft ett finger de senaste veckorna, så nu börjar de bli dags att tentaplugga. eller vafan..de e ju så många veckor kvar, jag går nog bort till grabbarna och mitt blivande hus och slöar istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0