ffs

helt underbart väder i helgen och precis som resten av alla svennebananer blir man smått besatt av att komma ut i solen. så precis som alla andra ska ja ligga ute idag, fast med ett undantag, jag har en äcklig företagsekonomibok att läsa igenom. jag säger som petter, god damn it.
alltså, man behöver verkligen inte vara nån einstein för att läsa ekonomi, och ärligt talat lyser det faktiskt igenom ganska bra om man ser till vilka som läser ekonomi här på uni. däremot är det väldigt viktigt för dom att visa att de själva har pengar, eller ja, att pengar finns i släkten.

drev iväg där en smula...jag ska hursomhelst läsa en shitboring bok. har tenta i FE på torsdag, de sista för våren.

och om jag ska vara ärlig så är det jävligt skönt. har ingen som helst ork eller motivation kvar. och sen har jag en del att ta hand om i mitt vardagliga liv.


nej nu ska ja ut i solen....men först. mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0