aiit

hockeymatcher mitt i försommaren känns inte riktigt helt hundra, det blir inte samma go i hejandet. men fan va bra av Tre kronor, jag är nästan lite stolt!

men annars så känns det att fotbollsem är runt hörnet, de ska bli så jävla grymt, dessutom som det ser ut nu så är jag ju ledig hela sommaren, det innebär att jag ska se alla matcher! fan vilken tur att jag hade jobbet på fjället i vintras, nu har jag ju till skorpor i sommar iaf.

fast det är klart, ett par veckors jobb skulle inte vara fel, jag har ett par roadtrips inplanerat...

imorgon efter mätövningen ska ja dra hem till mami med det första flyttlasset, jag ska inte bo där i höst, men min nya lya på 24 kvadrat rymmer inte riktigt allt. dessutom var det gängbråk utanför det hus jag ska flytta in i härom helgen. det känns tryggt! det är ju skitbra, får jag en ordentlig dödsönskan är det bara att gå ut på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0