så onödigt

märkte idag ett drag hos mig som jag inte visste att jag hade..eller jag vet inte om jag har det vanligtvis, eller om det bara var idag, eftersom jag inte är på topp.
det jag kände idag närmade sig missunnsamhet...tänkte inte så mycket på det då...men det kom över mig nu, varför kände jag så? vad grejen va som utlöste känslan spelar ingen roll, det är en skitsak. det som gör mig ledsen är att jag överhuvudtaget kände så...förstår verkligen inte varför. så onödigt..

jag tror att det är bra att jag nu kom på mig själv, det måste ju betyda att det var en känsla som inte hör hemma hos mig, att den var så ny att jag nu reagerar i efterhand...
eller egentligen vet jag inte, det kanske är så jag vill att det ska vara..för det är ett karaktärsdrag som verkligen suger.
nu när jag funderar, jag unnar verkligen den här personen det där, det är en person som aldrig fått nåt gratis..

vill be om ursäkt, men vet inte hur jag ska lägga upp det isåfall: jo jag unnade dig inte det här förut, men nu gör jag det, förlåter du mig?

lät inge vidare, inte i mina öron iallafall...

ska nog låta det vara, jag vet om det...det är nåt jag får jobba med.

nu till nåt helt annat, fan va tentaplugg suger...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0