och vad ska du föreställa?

hamnade på en inflyttningsfest igår, och klockan elva som var tiden att hålla sig till pga jobb idag blev gång på gång framskjuten. och när ölen var slut kom groggen fram....så dagen på jobbet har ju inte direkt flugit fram.
lär mig aldrig att jag inte ska festa dagen innan jobb...men festen, ja den var riktigt skoj!

idag, och under de andra påskdagarna är det lite extra happenings på fjället, i form av diverse slalom- och pulkatävlingar...
idag var temat maskeradslalom...haha, folk lägger verkligen krut på att finna roliga kostymer att segla ner för backen med. fast det roligaste är ändå att fråga nån som absolut inte klätt ut sig: jaha, får jag fråga vad du ska föreställa?..haha..först förvirring, och sen när det går upp att det är maskeraden jag talar om försöker de febrilt få mig att förstå att de inte alls ska vara med. mycket roligt när det upplevs iallafall..

annars funkar det att fråga de som lagt ner stor möda på sin ekipering: men ska du inte vara med i maskeraden i år?..haha...de blir samma reaktion där.

nu, åka hem till en polers som har fest, notera att jag tar mitt ansvar genom att ta med mig bilen. då blir de ingen fest...fan vilken karaktär jag har, jag vet ju att jag inte skulle kunna neka fest om jag kom dit utan bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0