nere? nej fan...de löser sig!

jag är så glad att jag tagit upp kontakten med min lillasyster igen..det är så häftigt.

igår sa hon att hon var så glad att hon fått en storebror igen, och att jag verkade vara så lugn, stabil, trygg och ärlig, så sa hon.
jag är glad att hon uppfattar mig så, för det är så jag vill bli uppfattad av människor. att jag inte mår toppen då och då gör inte så mycket när man får höra nåt sånt!

och i ärlighetens namn, (haha...fan vad bra det där lät, då jag heter Sann i mellannamn...)så mår jag så jävla mycket bättre nu än vad jag gjorde i somras...det enda som kunde få förbättra sig är all stress, men det löser sig det med! jag kämpar på...

och mami...tack!

hoppas på sånt här väder till helgen när ja ska jobba igen...
image77

den här vackra ån ringlade sig precis förbi storasysters hus...det var bra att jag åkte dit..det var så roligt att se hur hon bor nu!

image78

nu...nånting helt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0