mindre schlager åt folket!!!

idag har jag haft kaffeabstinens, kaffemaskinen på jobbet gick sönder, detta blev väldigt svårt för mig då jag dricker åt helvete för myket kaffe på uni...och nu får jag inget alls...jag fick ont i huvudet..kan man få det va att inte drick a kaffe?

skit samma, jag fick ont i huvudet iaf..

en annan kul sak är att jag idag träffade en gammal kompis på fjället! skitkul!
hoppas vi ses imorrn med!

som sista sak att berätta innan jaf ska döva mitt kaffebegär är att nu inns det inte ett fel på min bil! (knackar mig i huvudet)
plus att jag ska bojkotta skitfesivalen på tv idag...gött ska det bli!

mindre schlager åt folket är mitt nya motto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0