ligger och slöar i soffan...

och det är helt underbart, det var ett tag sen jag bara kunde släppa allt och bara vara..
har släppt mina bilproblem lite för stunden, de löser sig väl...är ju inte i akut behov av den just nu, får förmodligen låna en bil på jobbet till helgen så jag tar mig fram och tillbaka.

ska lämna bort bilen, orkar fan inte kolla över den själv, har inte tid heller...

men det är ju lustigt, det blev väl för billigt för mig när den gick igenom utan anmärkning..hade jag fått en ombesiktining istället hade detta förmodligen aldrig hänt! för det är ju så, man ska ständigt påminnas om att saker och ting inte ska gå för lätt, nej för då kan man ju helt plötsligt vara utan stress och press, och det får man ju inte..

jag tror gubben eller gumman däruppe är riktigt bitter..och jävlas så mycket som möjligt...fast det är klart, de skulle nog jag också göra om det var jag som satt däruppe, de lär ju bli lite långtråkigt i längden...



i bakgrunden står teven på, kanal5 har en förmåga att visa det värsta av det värsta...de är ibland lika sliskigt intresseradeav missär som aftonbladet! fast då går de ju hand i hand också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0