it´s the sweetest thing

idag har jag gjort nåt ovanligt, eller snarare mer sällsynt..jag har tagit en eftermiddagssiesta, de var inte igår. för ett par år sedan levde jag för mina timmar på eftermiddagen. nu har jag ett alldeles för tajt schema...men idag, då sov jag...kanske inte så mycket på eftermiddagen som på kvällen men dock, jag känner att det är farligt, jag känner att missbruket av sömn på dagen är påtagligt nära att blossa upp igen.

tur att jag ska jobba hela helgen lång...

nu, slökolla på nån förmodligen värdelös film på sexan, skulle gärna se när färjestad kickar frölundaassssss...men mami har inte canal+. men glädjen blir ju inte mindre för det. nä, forsätt med fiskande grabbar...

tillbaka till filmen på sexan, så som jag ser det finns det två yterligheter när det gäller film på svensk tv. antingen den hormonstinna actionfilmskanalen sexan, helst ska det visas ett maraton med Steven Seagal filmer, eller filmkrönikan på svt. där de vrider och vänder och höjer till skyarna allt som inte producerats i hollywood, ju konstigar och svårare desto bättre. den ultimata handlingen som gör att det rasslar till i äggstockarna på, vad heter hon finskan, torde vara en dödssjuk, nej två dödssjuka personer som tillhör varsin mioritet och diskuterar livet som det borde vara. helst med en enda lång tagning...för då ser man verkligen personer som kan agera.

eller nåt, fan vilket skitexempel, borde ha kunnat komma på nåt mer raffinerat, men budskapet kanske går fram...jaja..

ett filmtips på en bra film är väl på sin plats kanske, gå och se No cuntry for old men. och gör det nu. you won´t regret it....
undrar vad de tyckte om den btw...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0