flyg iväg lilla vän

idag bär det av...tillbaka till verkligheten...tillbaka till de mitt...

det känns inte lika skönt som jag trodde, jag måste lyfta bort mina armar...men jag finns ju bara ett telefonsamtal bort, om det mot all förmodan skulle inträffa nåt. visst?
men det kommer det naturligtvis inte att göra...jag har gjort allt jag kan göra...för stunden iallafall.

----------------------------------

de ringde en polare nyss, han undrade när jag skulle komma ner och om vi skulle vara hemma hos mig och festa idag. vad jag vill ha sagt med den meningen vet jag inte riktigt...men...jag har lyckats träffa riktigt bra polers..och de ska bli skönt att träffa dem igen.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0