du och jag livet...

facebook är verkligen ett ställe jag kan vara utan..förstår inte riktigt varför jag blev medlem, har aldrig varit med i nån community förut..varför? jo, för communitys suger.

hur som haver så blev jag medlem på fb, men nu har jag tröttnat, de få gångerna jag är inne komme rjag aldrig fram till min egna sida, kollar bara snabbt vilka som gjort vad och loggar snabbt ut.
bryr mig egentligen inte om vad folk gjort heller, men jag kikar in då och då...

nu till the million dollar question,  är det inte dags för mig att skrota skiten?...hmm...

väntar tills imorrn iaf..haha....vilken fbhora jag är..

idag har jag studat, fan va trött jag är på svets- och skruvförband nu..hoppas verkligen att jag fixar duggan imorrn. efter det drar jag hem till byn, jobbet väntar, sista helgen nu för min del...sen väntar bara personalavslutningen, usch usch vad pilsner vi kommer att få i oss..gött!

nåt som är ,mindre gott är att mami förmodligen ska in och opereras, kanske redan i helgen...just en fin påsk (inte för att jag har värst mycket över för påsk men). hon vill inte, visst hon har ont...men jag tror att rädslan för slaktarna på sjukhuset är större. och om det var jag, så skulle jag hellre låta en veterinär skära i mig...
men det är hennes beslut, jag kommer att sitta vid hennes sida när hon vaknar upp. nåt annat finns inte.

nu ska jag ragga upp herr blund, om han inte redan myser med nån annan...

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, I love FB som den lilla stalkern jag är =) kan ha koll på allt och alla! Så mycket kul att göra ju, haha!men även jag kommer nog tröttna...

2008-03-20 @ 11:07:21
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

ja det underlättar ju onekligen livet för en stalker. vart tog smygandet i buskar med kikare vägen? :)

2008-03-20 @ 11:54:51
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Ny: Thats the old stalker, jag är den nya generationens stalker =) Men visst har du en poäng, haha...

2008-03-20 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0