det svider...

är lite moloken ikväll, mami ligger på sjukhus med smärtor i njurtrakten..jag är orolig, men hon ville inte att jag skulle komma hem ikväll, vänta tills imorgon säger hon. imorgon väntar en undersökning, fan om den visar nåt annat än att hon ska bli bra igen.

för att försöka döva min oro lite tog jag en springtur...och sedan ett långt styrketräningspass....

det hjälpte inte värstans mycket...

pratade med storasyster förut, hon har en förmåga att lugna mig, hon är så klok min syster...lika klok som jag kan vara när jag tröstar nån annan.varför kan jag inte använda det på mig själv?

hursomhelst, syteryster lugnade mig litegrann, och nu känns det bättre....det kommer att gå bra. det är liksom inte dags för nåt allvarligt..inte än... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0