sommarledighet

då är helgen snart slut, det är en skön känsla...för den här helgen har jag droppat allt vad socialt liv heter och bara koncentrerat mig på företagsekonomi. jag hoppade tillochmed en fest igår. tråkigt som fan men jag hoppas det märks på torsdag när det är dags.

så nu sitter jag här i soffan och är helt tom, försöker ta mig samman och kolla igenom geodesin en sista gång inför den tentan imorgon bitti, men de vill sig inte.

i fredags var ja nere i stan och fick en påskrift på mitt nya hyreskontrakt och passade samtidigt på att fråga om nycklarna lyan var inlämnade. men icke! jag som tänkt att så smått flytta in grejer i pauserna mellan kapitlen i företagsekonomin.
och jag förstår inte riktigt varför de inte var där, för när jag var och kollade in lägenheten var den i stort sett tom. men men...får la ta det imorgon kväll.


i övrigt är det ensamt...

nu vill jag bara ha sommarlov. för det är vad jag kommer att ha iår. det har skitit sig med allt vad jobb heter. det betyder att jag får klara mig på vad jag sparade från vintern i skidbackarna. och den summan hjälper inte upp min sinnesstämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0