på återseende

idag har jag vinkat av två av mina nya grannar, de for hem för sommaren. men inte jag, jag åker imorgon...idag, ikväll så ska det sista flyttas in. kommer att fattas mycket, men sånt löser sig. får köpa i höst igen när jag kommer ner.

sommaren ska spenderas i casa mami. känns skönt, då väntar framtiden lite på sig.

nu ska jag bara ligga här, vänta tills jag blir hungrig och säga adjö till den här helt underbara lägenheten. sortera mina minnen härifrån och de underbara liv som jag ändå haft här. mycket upp och ner, men alltigenom har det varit tryggt och skönt.

sista natten i mitt gamla liv.

jag har otroligt svårt för avslut och uppbrott. svårt för förändringar tror jag. svårt för separationer. svårt att säga adjö till min sargade ängel. vad hon än tror finns hon kvar i mitt hjärta som en ängel.


nej, nu måste jag rycka upp mig och försöka få ur mig funderingar som inte bara handlar om ett, två trasiga liv.

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Hon vet att hon inte är din ängel längre.

Du hittade en ny ängel. En som inte är som hene. En vanlig tråkig brud som du kallar ängel och som är så där som man ska vara.

Men det där vill du väl inte prata om förstår jag.

Det skulle ju innebära att din fasad som godhjärtad och snäll skulle rasa.

Well, du är ett svin.

Point taken.

2008-06-15 @ 14:44:21
URL: http://rymdkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0