don´t look back in anger

vaknade förut med en märklig företeelse. ja vaknade såvitt jag vet för första gången med musik i öronen. inte genom en ipod eller från radion. utan den vindlade runt i huvudet. varför kan jag sitta här och dividera om i all evighet, jag vet faktiskt inte. det är väl mitt undermedvetna som vill mig något.


i övrigt är jag låg, känner mig tom. och det är inte bara den svidande förlusten igår.

någonting som faktiskt är bra i mitt liv är att jag fick resultatet från fitt-företagsekonomin idag. och det var godkänt. gôtt, nu kan jag sluta leka ekonom.

annars vet jag inte mycket just nu. vet inte vad jag vill och hur min framtid kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0