Kommer aldrig att se dig igen.

värsta chocken har lagt sig och vetskapen att jag aldrig får se min vän igen håller på att tränga in.

Hjalle, det finns så mycket jag hade velat tala med dig om, jag hann inte känna dig speciellt länge, men vilket intryck du gjort på mig. Du drog med dig en glädje vart du än gick, och allt som oftast fanns den glädjen kvar långt efter att du gått vidare.
Tack för att jag fick lära känna dig litet. Jag kommer att minnas dig för alltid som en kär vän jag skulle ha velat känna bättre. Du gjorde ditt val, ett val som inte var rätt enligt mig. Men det var ditt liv, hoppas verkligen att du funnit din frid.
Är så ledsen att du inte hittade den här, hos oss, din familj, vänner hemma, i kronanbubblan.
Jag såg så mycket fram emot hösten, och tänkte häromdagen på dig. Nu vet jag att hösten inte kommer att bli det roliga avslut på plugget som jag trott.
Du kommer att finnas i mina och allas tankar för alltid.

Vi ses min vän. Hälsa min pappa om du träffar på honom. Ni skulle nog ha mycket att tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0