stranger things have happend i know...

sommaren kommer som det ser ut nu att bli en riktig killersommar! vad mer kan jag begära...foo fighters och fotboll! ett par tre kalla öl så är sommaren 2008 påväg mot att bli den bästa sommaren!

på måndag ska biljetter till Where the action is bokas...och imorrn em-biljetter sökas...

860 kr på serviceavgifter kan tyckas dyrt...men...a fan´s gotta do what a fan´s gotta doooo!

ska bli så grymt på foo fighters..jag kommer förmodligen stå längst fram och skrika som en nybakad fjortis som är på en konsert med danny när dave grohl och grabbsen äntrar scenen...hoppas att han kommer att se min"dave marry me" skylt!

till helgen blir de jobb igen...men det är det värt. nu när jag vet vart pengarna ska läggas!



är bara ett frågetecken...vill så gärna att babe följer med...men hon tycker att jag ska åka själv med mina polare...

image67

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, visst är 2008 spått att bli ett grymt år? jag e sugen på sommaren, för där jag bor är det översvämmat och blåsigt, bajs...Men Foo fighters är fan grymma, kanske ska ta sig i kragen men det gör jag sällan =)

2008-01-25 @ 18:32:01
URL: http://karinrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0