så jävla typiskt

somnade på soffan framför tv:n igår...och av nån underlig anledning så har jag i sömnen hämtat täcket...för det hade jag på mig när jag vaknade!

fonen ringde vid halv tio snåret och för en gång skull så var jag inte nära döden när jag klev upp...kände mig hyffsat utvilad.

nästa sak var att gå in i badrummet och sätta på duschen, ska precis till att hoppa in i duschen när jag inser att dörren är öppen, och alla vet ju hur kallt det blir när man har dörren öppen när man kommer ur den varma duschen. så smidig som jag är sträcker jag mig efter dörren, men sätter naturligtvis tummen mellan dörren och karmen, på gångjärnssidan, och stänger....fitta vad ont det gjorde...

det är inte ofta jag håller på att spy av smärta men scheisse...först trodde jag att jag krossat benet i tummen...och eftersom jag inte kunde röra leden och ett stort öppet sår fanns ovanförnageln så var ju den tanken inte helt obefogad...

nu har svullnaden lagt sig lite, och såret har ett plåster modell stort över sig...men smärtan finns kvar. men inget krossat eller brutet tror jag...får se hur det känns imorrn.

nu är jag mest irriterad, så jävla klantigt..och som om smärtan inte vore nog så är det naturligtvis min högertumme som är förstörd...och då jag är högerhänt så blir stålräkningen en aning svår.

så idag har jag fått en ofrivillig slappdag...gött!

nu, försöka läsa lite byggprocess...

ps...undrar hur många dagar det tar innan jag tappar nageln?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0