jobb, jobb, jobb...och en pilsner!

har haft en ofrivillig paus från mitt skrivande, främst därför att jag jobbat röven av mig...både hemma och borta...och nu håller jag och en polare på med att bråka med konstruktionsrapporten...god damn it vad tråkigt det är nu!

har nu också lämnat in mina ritningar på huset! jag tror att jag vinner! haha...

helgen som var blev helt ok, en kompis hemifrån kom ner och öl dracks...på krogen hade jag på mig min hatt, för att mitt hår inte går att fixa längre,  det är märkligt, människor tittade på mig som om jag var en utomjording! nämen hur vågar han ha hatt?! hursomhelst, en äldre dam uppmärksammade min hatt och skulle sprätta till hattbrättet, fråga mig inte varför, men full som hon var missade hon hatten och knäppte mig i ögat! tackar! fick fan inte ens en ursäkt...fittkärring!

till helgen blir det jobb igen, på fjället den här gången!

nu, kanske städen en smula, sen tvätt och nånstans däremellan mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0