här var det tänk nåt annat

hade tänkt att visa bilder från min eftermiddag/kväll på fjället när jag jobbade över...men eftersom jag lyckades glömma mobilen kvar på jobbet kommer bilderna nån helt annan dag.
 
däremot kan jag visa en annan bild, igår hade jag tänkt att sussa tidigt då jag sovit way to lite den senaste tiden..men vid tolv kikade jag lite på huset jag skissat på i byggplaneringskursen. det ska ju ritas in i cad och sen tryckas ut ritningar. yada yada yada....det blev sent efter lite pill. vilket har resulterat i en seg dag på jobbet.

lite jobbig dag idag, ovanligt mycket skador, en del riktigt otäcka...men det som känns bra ändå är att jag faktiskt kan hjälpa till...om inte bara för att lugna personen. fast idag har jag både skjutsat och skött kontakten med ambulansen. hoppas att det inte var så illa som det verkade först! krya på er!

anyway, tillbaka till bilden..

såhär ser ett första utkast ut...
image60

inga dumma kommentarer om att det ser svårt ut att nå andra våningen nu barn. det kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0