ff ffs...foo fighters for fuck sake

dåligt med nedplitade funderingar blir det...har ingen ork eller vidare motivation...jag pluggar stenhårt mån-fre...och sen jobbar jag lör och sön...jag är fan aldrig ledig. funderar starkt på att ta ledigt på söndag, vet inte när jag fick sova ut sist...

igår fick jag och min kompis långben tillbaka konstruktionsprojektet som vi kämpade med så länge...långeman fick kolla betyget, jag själv var helt övertygad att det skulle finnas ett stort fett U på framsidan...men snacka om chock när vi såg 4+...hahah...jag blev så till mig att jag fick gåshud..haha..det betyder att jag f¨år en 5 i slutbetyg!

fan, jag är nog en av de smartaste människorna som finns!

fast idag har det inte känts så...läser två nya 50 % kurser...men inte fan blir det 100 % ihop..nej, niet, no no no...fan, jag tror vi har tre eller fyra paralella projektuppgifter som ska göras...plus att det ska pluggas till deltentor...pust!

men men..jag lever iaf!


nu till nånting som känns helt¨åt helvete!
här kommer ett litet citat


"A few unconfirmed European show dates are making the rounds. Remember, if you don't see it on foofighters.com, then don't believe it! We'll be the first to let you know of all confirmed shows."

så står det på foo fighters hemsida..så hur är det nu egentligen? kommer de, eller kommer de inte...jo, enligt ema telstar så kommer de! MEN på ff´s hemsida finns inget som säger detta...

om det visar sig att de inte kommer så hoppas jag att ema telstar och luger har ett jävligt bra försvar!

dessutom, om du tjejen som satt och svarade i telefon hos ema telstar idag läser detta! hoppas du får sparken din lilla jävla ....hur i helvete kan man vara så otroligt otrevlig när det ringer någon och är orolig över att ff kanske inte kommer!

men men...det är väl bara att vänta och se...men de får ju räkna med många återlämnade biljetter om ff inte kommer...för jag betalar då fan inte nästan 900 spänn för the hives och deras knullkompisar i sahara hotnights...

nej, man skulle ha köpt biljetter till norwegian wood istället, där är det iaf bekräftat att ff kommer...

nu...lite mat..puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0