blogg.se ditt jävla as..nej förlåt...äsch

skrev ett långt inlägg för två sek sen...men bestämmer sig helvetesbloggen för att krångla så mina ord försvinner...

skärpning!


nu till anledningen att jag plitar ner tecken, mina tvivel på att foo fighter kommer att dyka upp på wtai växer sig bara större...imorrn ska jag ringa ema telstar och ticnet. hoppas jag inte behöver bråka så mycket..ett enkelt: ja självklart får du pengarna tillbaka, förstår att du inte vill betala 900 spänn för the hives med fuckbuddies.

mellan mina försök att få fram ett inlägg kollar jag på californication, Hank Moody! man skulle kunna säga att han förmodligen gör vad alla killar vill göra...haha...bra serie.

åter till wtai, tror dock inte att de säger de magiska orden jag vill höra, alltså att jag får pengarna tillbaka om inte ff kommer. så, syteryster som läser juridik har gett mig lite tips...får se om jag lyckas,! wish me luck!

annars så kommer helgen att bjuda på jobb på lördag sen fest..och sen., sen kommer en dag jag väntat på! det händer nåt stort...

haha,haha  hur säger man det på ett bra sätt till tjejen? att man opererat bort kuken. det var en trailer på fyran..

jo nåt stort, jag ska vara ledig! alltså helledig! inge plugg, inge jobb...och ingen ångest över att jag inte gör nåt!

får inte glömma på lördag, ska ta med papis systemkamera, inte en digital variant men det ska bli skoj ändå, vill lära mig att framkalla mina egna bilder the old way! det suger verkligen i fingrarna efter en digital systemkamera nu, ja inte i tummen då, den är fortfarande en smula hängig efter dörrincidenten igår. men dom andra nio.

nu blir de hank moody för hela slanten...


p.s...babe, om du läser det här...är det inte dags att komma hem nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0