bajs

nu har jag äntligen klippt mig, det var ett tag sen...innan de tog lite inför filmen så klippte jag mig i juli tror jag...hade glömt bort vilken söt kille det fanns därunder!

annars har jag bara tagit det lugnt idag och igår...om man bortser från badmintonpasset föut...nu börjar träningseran igen, som jag har väntat!
imorrn bär dt av mot nordligare breddgrader, ska jobba hela helgen, gött! dessutom ville min chef att jag skulle ta ledigt från skolan vecka 7,8 och 9...det är sportlov och de ville inte ha nån annan än mig till att jobba sa han! blev uppriktigt skitglad bär jag hörde det, det är inte ofta man får lite cred för det man gör!

  

och så här såg det ut när jag jobbade över och servade liftarna för ett tag sen...

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0