stora och lilla systeryster

idag tar min lilla roadtrip slut...ska alldeles strax bila hemåt igen..under förutsätning att bilfan inte krånglar...den gick igenom besiktiningen utan anmärkning, riktigt skönt! men bara för att jag inte skulle tro att det höll på att vända beslöt sig bilen för att vägra att starta...typ som en hungerstrejk liksom!

så jag blev en dag sen, men såfort den slutade sura var jag på resande fot...men som sagt idag är det slut, ska bara käka lunch med storasyster först!

igår träffade jag min lillasyster som jag inte sett på många år, det var blandade känslor. men mest var det roligt! bestämde att hon ska föröska koma och hälsa på mig framöver!

så strax åker jag hem, för att mysa med babe en kväll, ska jobba imorrn och sen åker babe på jobb...kommer inte att träffas ordentligt förrän nästa vecka, surt!

nu, maaaat!

hälsningar från hufvudstaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0