pumpa puder...nja, inte riktigt...=)

fan vilken dag! sä jävla roligt...har åkt bräda och snowskate med två polers...

en riktig kanodag och vid lunch sprack molnen upp och solen värmde skönt...måste verkligen försöka åka mer bräda. de e ju så fantastiskt roligt...
just nu sitter jag i soffan hosmamma och dricker en öl och förbereder mig för århundradets fest! mamma är inte hemma, ganska skönt faktiskt...inget ont om mami, men ibland kan det bara vara skönt att vara själv..

bilder och möjligtvis någon liten filmsnutt från vår dag kommer senare, har ingen datasladd med mig....

nej, nu måste jag duscha, diska och klä mig...ska vara helt svartklädd ikväll, med undantag för en vit slips...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0