när ja kommer

hit in så knyter det sig...jag har egentligen ganska mycket att spy ut...både galla och händelser som gjort mig lite gladare som människa.

som nu tex, när jag i ett av mina triviala nöjen spöar skiten ur folk på betapet...har alltid gillat ord, ordlekar och ordspel..

nästa vecka är det väldigt lugnt på uni..då ska jag försöka åka till sthlm och hälsa på mina systrar...både stor och lilla. lilla ha ja inte sett på många år, egentligen är det en halvsyster...men vi har samma pappa, så hon är liksom en del av mig. och nu när vi fått sån bra kontakt igen så vill jag ta tillvara på det...så jag vill verkligen åka dit..och sen vill jag ju träffa min stora systar också..

men jag vill också jobba, i really need the money...

och så har vi pratat om att dra upp till vemdalen ett grabbgäng och åka bräda...

så jag har lite att fnula på...men det är ju i stort sett bara bra saker så de lär väl gå bra!

min lillasyster, undrar hur mötet blir..



har egentligen mycket mycket mer att skriva ur mig...men det fastnar..

btw, imorrn ska ja till sjukhuset på återbesök för att kolla upp ögat jag skadade förra veckan..spelade squash med en polare när han prickade mitt högra öga istället för väggen.

jada jada jada...först i lördags kunde jag öpnna ögat, nu i stort sett allt som varit blått fått sin normala färg men det som gör mig orolig nu är att jag inte ser helt hundra. hoppas jag får reda på vad de kan vara imorrn..

har varit ganska jobbigt att sitta på föreläsningar med huvudvärk bara för att jag inte ser vad som står på tavlan...
och dessutom hoppas jag att det är grönt att spela badminton  och fotboll på fredag..det suger i benen nu!

nej nu...sova...piss out

image76

Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud här går det vilt till. galet värre, hoppas verkligen du får goda besked om ögat och att det där löser sig. Har själv haft en infektion i ögat som gjorde att jag va blind i två veckor, inte kul! Krya på dig eller vad man nu säger!

2008-02-21 @ 11:27:06
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

tack, det gick bra hos doktorn, han sa att jag hade haft en väldans tur!

2008-02-22 @ 00:40:30
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0