blir så trött

nu försvann inlägget som jag filat på...varför?

drygt...egentligen var det inget spec..en nliten uppdatering om hur kvällen igår. nu orkar ja inte skriva allt igen så, kvällen var kul, och blev verken särskilt dyr eller sen....dessutom var det riktigt roligt att festa med bästa polaren hemifrån, det var ju ett tag sen...

nu ska ja ta ett löitet break i super bowl tittandet och sätta på scrubsboxen jag fick förra veckan...

men först, såhär såg eftermiddagen ut på jobbet igår, liftlagning efter stängning stod det på menyn

  

imorrn kommer någon jag väntat på och längtat efter....

igår fick jag ett samtal av min babe som var orolig för mig, det hade varit en ordentlig bilolycka i närheten av mitt jobb så babe ville bara kolla att jag inte var med i den...

och idag ringde syrran och undrade samma sak...hade hört om lyckan och ville försäkra sig om att jag inte var med...
vad jag vill ha sagt med det vet jag inte riktigt, kanske bara för att jag själv ska kunna se att människor älskar mig och tänker på mig kanske...jag vet inte...
men just nu går mina tankar till de två små danska barnen som mist sin mor och mormor...livet är orättvist..

nattens sång....terry´s song.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0