bitter natt

borde sova nu...har tenta imorgon i stålkonstruktion..men inte fan vill john blund komma till mig, han vill sällan det numera. veti nte riktigt varför, vet inte om jag förolämpat honom.

sover dåligt varje natt i stort sett..och sen är det samma jävla visa varje morgon när jag kommer till skolan. fan va trött du ser ut din slappe jävel!

fan ibland borde det fan vara lagligt med misshandel...tänk om människor kunde förstå att det finns fler människotyper än ni era hurtiga jävlar som stiger upp utan problem varje morgon. prova på det när ni sovit tre, max fyra timmar per natt en vecka...

men om man mot all förmodan skulle försöka berätta hur det ligger till, ja då kommer " men du får väl lägga dig tidigare"..alltid samma jävla prettomening.

och dessutom om jag skulle säga nåt i stil med" men lägg ner" eller "sköt dig själv", då blir det liv...för då är jag inte bara en slapp jävel,m då är jag sur också...

MEN ÄN SEN DÅ!

ibland vill jag  bara emigrera till nåt avlägset ställe där jag kan för mig själv leva mitt liv, utan att behöva beblanda mig med människor som utan förståelse lever efter premissen att dagen börjar klockan sju och slutar klockan nio...

människor är idioter..alla är det..utan undantag, men då skulle den kategorin människor säga " men då är ju du också en idiot! och dina vänner! du säger väl inte att dun familj består av idioter?!"

jo det är precis vad jag säger, människor är idioter, en del mer än andra, och naturligtvis tycker jag att mina vänner och familj tillhör de som faller in under " mindre". 




varje gång jagf ser en film eller serie som utspelar sig på 50- ,60- , eller 70-talet tänker jag alltid..var världen lika jävlig då?
jag tror att vrälden var lite mindre cynisk och lite varmare...och människorna var lite mer sympatiska och karismatiska...men de är ju bara vad jag tror.

skulle verkligen vilja prata med min pappa om det? han skulle förmodligen ha ett bra svar...han brukade ha det..

nej nu ska ja slöa framför tv:n och invänta mr blund, om han kommer vill säga, han kanske har fullt upp med mrs blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0