Lucky ones are we all til it is over

idag händer det, idag är det julafton. men i år skiljer den sig från andra jular, i år finns just inga krav. det har gått tillbaka att handla om just det som julen ska handla om. att bara umgås med familjen, utan att köpa något bara för att...

visst känns det lite trist att inte få se glädjen efter att man gett bort något riktigt fint. men det vägs upp av att vi tre är tillsammans.

det är så det borde vara de andra dagarna på året också.

just nu sitter jag och tittar ut genom det sora fönstret hos mami, med en kopp glögg jämte mig och med band of horses i öronen. Just nu trivs jag, jag känner mig lugn...och trygg.

så det är med kärlek jag sänder ut mina jultankar till de jag håller av. ni vet vilka ni är. allt ifrån familj, vänner och nöjesparker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0