jag gråter

igår vard det trevligt, som för länge sen fast egentligen inte alls. Jag festade med en person som jag älskar så innerligt, som jag älskat så innerligt, men som nu inte finns i mitt liv på samma sätt som förut. de var en rolig kväll men samtidigt så sorglig. när vi skulle gå hem mindes vi ihop. och grät ihop. fan det är så mycket tuffare än jag kunnat ana. Hon ska flytta till en stor stad imorgon, det har jag vetat länge och det unnar jag henne. hon ska börja om och göra det hon verkligen vill.

jag gråter ikväll för att vi inte fixade det, för att vi inte kommer att ses så ofta nu, för att min trygghet som hon stod för är borta. att hösten i plugget inte kommer att vara den samma. jag gråter för att jag egentligen inte alls vill att hon reser. jag gråter för att jag älskar henne.

jag gråter för att det blev som det blev mellan oss. jag gråter.

imorgon ska jag åka till henne och krama henne på återseende. inget hejdå, för vi kommer att ses igen.

fan jag älskar dig min tivoliÄngel.

vi kommer att finnas där för varandra fortfarande va?

Kommentarer
Postat av: Tivolit

Du vet att jag älskar dig med.

På något konstigt sätt gör jag det.

Fast jag borde inte.

Och ska väl inte.



Men jag gör det.

2008-09-10 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0