som om det inte redan var...

drygt..

har sedan ett par dagar haft ont i min högra höft och en strålande smärta ner i högra benet..har inte tänkt så mycket på det, trodde de berodde på att jag åkte snowboard hela lördan.

tills idag på dagen när huden på höften och mitt högra låt har blivit jävligt känslig för beröring..

ringde till mami och undrade om jag haft vattkoppor som barn eftersom det jag kände var tecken på bältros...hon svarade att hon inte trodde att jag haft det, så jag andades ut...tills hon ringde igen och påpekade att hon haft fel...

men de va ju käckt..de betyder att jag förmodligen håller på att utveckla bältros...fitta fitta fitta!

de e inte så mycket att jag är rädd för att få ont, eller mer ont...utan jag har inte tid!!...jag har inte tid att ha bli småkrasslig...det är tusen saker som ska göras. gud din lilla fi**a! tack!

jag är ju för fan 23, ja ska väl inte få det än på ett tag elle?

hursomhelst lär ja till vårdcentralen imorrn..mm, mitt favoritställe på denna jord...sjukvården här i vårt korvland funkar ju så bra. de kommer förmodligen att säga: de e bara att vänta ut! kom tillbaka när du är frisk. nu ska vi dricka kaffe...

det lustiga i kråksången är att när jag skadade mitt öga blev jag erbjuden ett högkostnadskort eftersom det skulle kosta en del, men mitt dumma spån sa: nej tack, jag har inte planerat att komma tillbaka på ett tag!
..de va ju också käckt..jaja..de får skicka en räkning.

annars är livet rörigt..är mitt uppe i en separation...

gonatt...punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0