två smulor kärlek

jag både älskar och saknar något så fruktansvärt just nu. jag vill skrika ut till hela världen...men jag måste hålla det inne för att inte skrämma bort..hur blev det såhär mellan oss...vart tog allt vägen.

jag önskar jag kunde använda all den glädje jag känt nu ett tag.

problemet är nog att jag vill ha tillbaka något, jag vill känna mig saknad, älskad och behövd. framförallt så vill jag känna mig älskad. men mest känner jag mig i vägen. även när jag backar undan för att ge mig och andra lite space.
jag överdriver känslor så mycket. när jag saknar så saknar jag så mycket att det gör ont i mig. och när jag verkligen älskar så blir det för mycket. det kanske låter konstigt, men man kan överdosera kärlek. jag har ingen balans...för mycket eller för lite. så är det...och det förstör så mycket för mig.

kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0