nu går du upp!...eh...näe..

idag har jag haft en mindre produktiv dag..det började med att jag försov mig, skitbra..hade bara två timmar föreläsning och tillbakalämmnande av tentan idag. men likförbannat har jag jävligt dålig karaktär som inte går upp! vet inte varför riktigt...det är som om jag vill jävlas med mig själv. var och hämtade ut tentan förut iaf, det gick bra...

fast iofs så har jag hunnit med en del idag ändå, har tränat lite, diskat, plockat undan, handlat...och sen ska jag ta en promenad..egentligen borde jag springa men jag börjar med en promenix...har blivit så jävla dåligt med träning sen jag kom hem igen, i somras tränade jag iaf två ggr i veckan. är sugen som fan på att spela fotboll, men tyvärr finns det ingen tid. får dra med mig nån polare och spela badminton nån dag...

nu ska jag sätta mig och leka lite med gitarren, har tagit upp gitarrspelandet igen, skitkul...det går i vågor liksom, ibland spelar jag jämt och ibland glömmer jag att jag har en gitarr...har ju ändå spelat sen jag gick i fyran..

men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0