nästan som girlpower!

en snabbvisit här innan jag ska gå till sängs..idag har vart en helt okej dag, har fått lite otippat besök...men mami är alltid välkommen...

idag har jag levt lite, jag har inte känt mig så bedövad som jag gjort förut..vafan är det här egentligen, flera helt okej elle bra dagar på relativt kort tid...wohoo...

det kankse håller på att vända, eller jag kanske håller på att börja leva igen, jag har ju tagit en massa beslut den senaste tiden gälland min situation...jag har bestämt mig för att försöka..verkligen försöka.
och jag  kan säga att jag har haft ett par jävligt trevliga och roliga veckor. för trots all ångest som jag känt och känner fortfarande har en stor sten släppt från mitt bröst.

jag har bestämt mig för att det är jag som ska ta besluten i mitt liv. tror nästan jag fått lite mer respekt från mina kära efter det beslutet...jag ska helt enkelt sluta att be om ursäkt för vem jag är.

fan vilket powerinlägg...lät nästan som om jag var tjej..alla dessa tjejer-kan klyschor man hör överallt. haha...
well gonatt världen och de jag älskar där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0