miss you

ikväll bestämde jag mig för en sak...nu skiter jag i ångest och alla tankar som säger Nej. jag ska glömma den senaste veckan, och verkligen försöka komma tillbaka till hur det såg ut för ett år sedan. för när allt kommer omkring så var jag rätt lycklig, eller kanske inte lycklig, men iaf nöjd med min tillvaro då. jag skulle vilja känna så igen, och jag ska jobba för att känna så.

kommer det inte att funka, fine, men då har jag iaf försökt. då har jag gjort mitt bästa...
kom hem...saknar faktiskt dig...

det är fan skönt att känna lite saknad igen.

det har varit en turbulent tid, de senaste dagarna...känslor som funnits och känslor som har totalt försvunnit, kan inte vela omkring längre, nu satsar jag allt en sista gång! för när allt kommer omkring så älskar jag faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0