men vännen, jag tycker så

ah, de va gött...bakfyllan är som bortblåst. sömn är min absoluta favoritsysselsättning. sex, sport och allt annat tjafs kommer längre bak i kön. och jag är duktig på det också, jag kan verkligen det här med att sova. visst, jag kan det här med sex och sport också, men sömnen är speciell.

men ändå blir man fan dömd varenda jävla gång om jag berättar att jag tycker om att sova. fy fan vilken layt jävel du är! de får ja slängt i ansiktet. men so fucking what? vem fan är du och bedöma om jag är lat eller inte, kom tillbaka när du känner mig din lilla jävla...
och dessutom är jag tvungen att försvara mig och verkligen argumentera för att jag inte tycker om att gå upp tidigt. va fan är de för jävla sätt? jag attackerar inte människor som inte vill vara uppe länge på kvällarna..jag är en extrem nattmänniska, det är min kreativa tid, men morgnar, kommer inte överens med dom, det är så det är. punkt.
men varje jävla gång jag undrar om vi inte kan lägga mötet eller vad det nu må vara en timme senare så kommer det, först den nedlåtande blicken, sen sucken och sen men du är så lat! nej nu går vi upp på morgonen, det är ju så skönt att komma upp och äta en ordentlig frukost i en timme....
och visst det kanske det är, för dig! men eftersom jag verkligen avskyr det så delar jag inte din mening där...men vem fan tror ni får ge med sig, jo jag givetvis....för annars är jag ju bara en lat jävel.

det är tamigfan helt fantastiskt att man i den här jävla världen kan bli dömd för en sån petitess. jag har fått stämpeln, LAT på mig...jag är inte lat, men jag tycker inte om att gå upp tidigt bara, ska det va så förbannat svårt att förstå.
bävar verkligen inför resten av mitt liv, fixar inte att ha ett 7-16 jobb i 40 år. aldrig....

det finns fler saker jag inte tycker om, banan till exempel är en sån frukt som skulle kunna vara plockad och framodlad nere hos Djävulen. och att jag tycker så måste jag också förklara varför jämt och ständigt...

jaja...människor är i regel idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0