jisses..

när jag idag förmodligen bara kommer att ta det lugnt och mestadels ligga här i soffan, tänkte jag att det var dags att läsa andra människors bloggar...men va fan är det för bloggar det finns...jag blir fan rädd. ska det vara så förbannat svårt att hitta en människa vars historia griper tag i mig, eller underhåller mig? jag skiter fullständigt va folk köpt på hm den senaste tiden...har verkligen inte folk något att säga idag? detta ständiga upprabblande av saker som inhandlats!

kanske inte ska klaga på hur andra skriver då jag själv enbart bitchar och gnäller över mitt välbefinnande...eller...jo det ska jag fan, va är det med folk? när blev världen så cynisk?

om någon mot all förmodan läser dennna smörja snälla tipsa mig om bra bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0