jävla E-modul...

god morgon världen! nu har jag verkligen sovit ut, tror jag behövde det...fast förkylningen är ju fortfarande kvar och värre än igår. belutade imorse att jag skulle stanna hemma, dels för att jag hade feber och dels för att jag tycker att om man är sjuk så ska man vara hemma. istället för att gå och träffa en jävla massa folk och smitta dom.

dessutom missade jag inte så mycket idag, de gick bara igenom tentan vi skrev i fredags..så jag ringde en polare och bad honom hämta ut min tenta, de gick ju bra. nu blir det ingen mer tentaskrivning bakfull...så jävla onödigt..hade missat en liten jävla kvot mellan e-modulerna hos två material. sånt som jag vet ska vara med, men icke, det blev ett U ändå...

fast egentligen är det inte hela världen, jag kan ju det här, det blir bara en extra gång att bevisa det.
men nu är det ny vecka, ny laboration och ny tenta att ta tag i.

och mitt känsloliv ligger stadigt på samma nivå, varken mer eller mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0