ja jävlar, vilken kväll..

igår kväll var jag på sittning, och där visade sig mina auktoritetsproblem igen...haha...fan va sura de blev på mig.
och dessutom tänkte jag att eftersom jag har det lite knapert med pengar just skulle jag bara slösa en hundring, typ 3 pilsner...de gick ju skitbra!

eller man skulle kunna, om man är nyanserad säga att det gick käpprätt åt helvete. tänkte när pengarna var slut att jag skulle ta det lugnt, men icke....istället går jag och beställer tre st jägermeister...de va ju käckt!
fan...sparpengarna bara flyger iväg, och soffan har ja inte bvetalt än..hmm...men de löser sig väl..

nu ska ja lägga mig och sova lite, har precis skrivit tenta bakfull...de är inte dåligt med tanke på att jag förmodligen är den person som blir mest bakfull i hela fucking sverige. men jag hade roligt igår, riktigt kul faktiskt! ingenting att ha ångest över, inte vad jag kan komma på iaf, men han kommer snart herr Ågren, det gör han alltid..

spelar egentligen ingen roll för vad, han finns alltid nära, redo att göra mitt liv lite jobbigare...

puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0