hur känns det nu då?

det känns faktiskt helt okej, även om det finns två smulor ångest...men den beror nog mest på att jag är lite rädd för framtiden. men kärleke´n kommer alltid finnas i mitt hjärta och i min närhet..på ett sätt eller annat.
det viktigast jag måste tänka på nu är att ta det lugnt, smälta det här gemensamma beslutet och låta allt ha sin gång.

om jag känner sen  efter ett tag att jag gjort fel, då står jag för det...men då har vi försökt iaf.
jag känner en lättnad över att det gick så bra, det blev inget stort svampmoln..hoppas bara känslan av att detta verkligen är rätt håller i sig.

när jag tänker på hur allt kommer att bli tåras mina ögon och jag blir lite rädd...men vi klarar det här ihop, vi har klarat värre saker....love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0